POMOC DLA CIEBIE

Specjalnie dla naszych Klientów udostępniamy możliwość zgłaszania spraw do serwisu poprzez stronę internetową – helpdesk.

Aby dokonać zgłoszenia, należy wejść na naszą stronę https://cemit.pl/pomoc wypełnić i przesłać prosty formularz zgłoszenia serwisowego.

Po dokonaniu zgłoszenia, na wskazany w formularzu adres e-mail, otrzymają Państwo potwierdzenie, w treści którego znajduje się: numer sprawy, krótki opis oraz bezpośredni link do zgłoszenia. Dzięki temu można sprawdzać aktualny status zgłoszenia oraz osobę zajmującą się sprawą.

Link do serwisu znajduje się również w zakładce Kontakt naszego witryny.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszego HelpDesk’u.

KONTAKT

CEMIT – SIEDZIBA

  • 22 201 35 55
  • cemit@cemit.pl
  • ul. Bema 59 lok. 27, 05-500 Piaseczno
  • 9-17

CEMIT – SERWIS

  • 22 203 51 90
  • serwis@cemit.pl
  • ul. Kościuszki 36 lok. 5, 05-500 Piaseczno
  • 8-17