Helpdesk IT – Specjalnie dla naszych Klientów udostępniamy możliwość zgłaszania spraw do serwisu poprzez stronę internetową – helpdesk IT.
Aby dokonać zgłoszenia, należy wejść na naszą stronę https://cemit.pl/pomoc wypełnić i przesłać prosty formularz zgłoszenia serwisowego.
Po dokonaniu zgłoszenia, na wskazany w formularzu adres e-mail, otrzymają Państwo potwierdzenie, w treści którego znajduje się: numer sprawy, krótki opis oraz bezpośredni link do zgłoszenia. Dzięki temu można sprawdzać aktualny status zgłoszenia oraz osobę zajmującą się sprawą.
Link do serwisu znajduje się również w zakładce Kontakt naszego witryny.
Pogotowie informatyczne: co możemy dla Ciebie zrobić?
- naprawa oraz modernizacja sprzętu komputerowego,
- dostawa, konfiguracja oraz instalacje firmowej infrastruktury IT,
- konfiguracja telefonów VOIP,
- archiwizacja danych,
- backup danych (także w chmurze),
- obsługa poczty e-mail w chmurze,
- monitoring, audyt sieci oraz infrastruktury (oprogramowanie Zabbix).
- utrzymanie stron internetowych w WordPress i Joomla,
- sprzedaż domen internetowych.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszego HelpDesk’u.