SERWIS KOMPUTEROWY

Zepsuty laptop, komputer czy urządzenie mobilne?

Nasz serwis komputerowy zajmie się tym!

Diagnostyka, ekspertyza serwisowa, naprawa i konserwacja – to główne cele naszego serwisu.

Nasz serwis profesjonalnie zajmie się problemami z komputerem, laptopem czy urządzeniem mobilnym.

W celu diagnozy lub wykonania usług preferujemy wizytę w serwisie: Kościuszki 36 lok. 5; Piaseczno

Przed przybyciem prosimy o kontakt telefoniczny. 22 203 51 90

lub adres mailowy do serwisu komputerowego: serwis@cemit.pl

Jeśli z różnych przyczyn jest potrzeba podjechać do klienta , to jesteśmy gotowi na tego typu wezwania.

Dodatkowym atutem posiadania z nami umowy serwisowej są różnorodne sposoby zgłaszania awarii / problemów funkcjonalnych:

  • zgłoszenie w formie mailingowej
  • konsultacja problemu u klienta w czasie ustalonej wizyty
  • kontakt telefoniczny z przydzielonym opiekunem
  • system internetowy https://cemit.pl/pomoc

Na zgłoszoną przez klienta usterkę, po wstępnej diagnozie problemu przewidujemy następujące czynności:

  • konsultację telefoniczną z miejscem wystąpienia awarii
  • łączenie zdalne celem diagnozy / usunięcia awarii
  • wizytacja miejsca zdarzenia przez osobę właściwą do jej usunięcia

KONTAKT

CEMIT – SIEDZIBA

  • 22 201 35 55
  • cemit@cemit.pl
  • ul. Bema 59 lok. 27, 05-500 Piaseczno
  • 9-17

CEMIT – SERWIS

  • 22 203 51 90
  • serwis@cemit.pl
  • ul. Kościuszki 36 lok. 5, 05-500 Piaseczno
  • 8-17