WSPARCIE IT – usługi komputerowe
W ramach wparcia IT i opieki informatycznej przez Cemit proponujemy następujący zakres obsługi serwisowej:
- administrowanie, prowadzenie ewidencji i konserwację sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego;
- informowanie o wymaganych licencjach, opieka nad stanem posiadanych licencji oraz kontrola ich ważności;
- zapewnienie ochrony antywirusowej i antywłamaniowej, (Użytkownik musi zapewnić niezbędne aktualne licencje na oprogramowanie antywirusowe);
- usuwanie awarii i konsultacje udzielane w siedzibie Użytkownika w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz w zakresie tworzenia kopii zapasowych baz danych;
- podłączanie do sieci komputerowej, wraz z konfiguracją nowych urządzeń (komputery, drukarki, modemy itp.);
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci LAN, podłączeń WAN;
- Nadzór nad działaniem serwerów plików;
- Podtrzymanie właściwych parametrów konfigurujących w stanie umożliwiającym poprawne działanie zarówno doraźne jak i zdalne z siedziby Cemit;
- Helpdesk – wsparcie przy napotkanych problemach związanych z funkcjonowaniem infrastruktury;
- Konsultacje w sprawach rozbudowy/modernizacji systemu;
- Wsparcie przy instalacji oprogramowania i sprzętu na komputerach klienta;
- Szkolenie pracowników obecnych i nowych w zakresie obsługi i korzystania z zasobów serwerowych;
- wsparcie sprzętowe na wypadek awarii;
Proponujemy ciągły nadzór nad prawidłowym działaniem systemów, a także właściwe określone czasy reakcji:
- reakcja na zgłoszenia do 4h;
- reakcja na zgłoszenie przy pracy zdalnej: do 0,5 h;
Pomoc doraźna IT – wsparcie IT
Proponujemy pakiety godzinowe lub zryczałtowane pod względem ceny wizyty specjalisty.